Klik!!!

Saturday, November 20, 2010

SHOUT AWARD dari ANISHAWAY

Pada malam Shout Awards yang gemilang ini,
aku telah menerima award dari Anishaway.





Orang yang duduk sebelah kanan aku kat venue Shout Awards ni ialah Faizal Tahir.
Sebelah kiri, jangan terkejut, MizzNina.

OKAY tak kalau merepek berpanjangan? HAHAHA

SOALAN 1: NICKNAME

Dari dulu, sampai sekarang,
takde nama pendek lain, ainipin je.

SOALAN 2: UCAPAN KEPADA JURI PEMBERI AWARD

Firstly, saya nak ucapkan terima kasih, atas kemenangan SHOUT award ni.
Terima kasih kepada penaja pakaian, butik MANGGA dari Lendu,
serta penaja kereta, nissan First Lady.

SOALAN 3: 6 ARTIS FEVERET

Erm, aku dah lama takde feveret singer.
Aku minat lagu.
Kengkadang, lagu best, penyanyi nya aku tak minat pun.
So boleh tak senaraikan lagu yang aku suka skrg dgn artisnya je?

Usher - DJ Got Us Fallin' Apart
Malique & Najwa - Senyum
Bruno Mars - Just the way u r
Faizal Tahir - Hanyut

No comments: