Klik!!!

Thursday, August 18, 2011

aaaaa.....awat la jd mcm ni :(


salam semua,


ak sgt la x sehat ble melihat muke sndr...rse mcm nk bom je.....time2 mcm ni la aksesori nk berderet kua kt dagu...kt pipi...kdg2 ade yg nyelit kt bulu2 kening ak ni..adeh...ak taw la ni petanda ehem2...tp jgn la mcm ni...stress otak tgk muke sndr...korg x cye??...x cye eh...meh cni ak tnjk bukti...jgn korg muntah udah la ye..


so kalo tgk waktu siang ak risau je korg batal pose plak...mne taw ade yg muntah ke...hik3...tp jrg jgk muke ak nk jd mcm ni...


antara tmpt2 yg berisiko utk diBOM :D











huk3...awat la jd lagu ni...sabaq jela ceq tgokkk...sob3...x lme lg nk rye da..nnt org dok tegur aksesori ak ni...huhuhu...


so, sabtu ni ak akan bom kt tmpt2 yg berkaitan...siap la ko...kompem melalak2 saket..(dok eh, leleh air mata je thn sakit...sob3)

p/s : ikea da sale ke? angkt tgn sape nk blnje ak shopping kt ikea..:D

4 comments:

miss ime said...

smart la aksesori kau tu. ada styleeee! hahahaha

ainipin said...

hahaha...ssh doh nk jmpe kt market...x semua hado...beruntung gue ;p

Nadhirah said...

dari kata seorang pakar yang saya pernah kenal dulu, 'aksesori' yang keluar kat dagu dan tepi pipi biasanya tanda ketidaksihatan perut. (penghadaman kurang stabil) dalam erti kata lain, dah berapa hari tak ke tandas dan buat bisnes? hehe... tapi tak tahu la betul ke tak. tapi itu kata pakar yang saya kenal tu lah.
btw, nice blog. jalan2 BW, jumpa blog awak. salam blogging.

ainipin said...

hahaha...hye nadhirah!

nk kata mslh perut...x jgk...ari2 membuang...mybe nk ehem2 kot...pmpn kn sebln skali ade cuti kn...hahahha

btw thnx 4 the comment...hope u can be my follower =)