Klik!!!

Friday, October 28, 2011

sweettttttttttttttttt kn? :D





p/s : ble tgk pic ni rse x sabo plak nk kawen...hahaha...tp nk kawen ngn sape ek? hik3

bosan...zzzzz

ari yg mendung...membuatkan ak lg bosan...nk tdo x bole...sbb kne study utk 3 test...uwaaa....apela naseb...


ckp je x nk tdo...kompem jap lg ak tdo pny...skrg ni pon ak bole bce buku smbl on9...apedehal...hahaha...agak2 bpe percent je yg msk dlm kepala otak.


at this time...ak da rse lapooo...spe yg rjn nk msk kn utk ak? ( angkt tgnnnnnnnnnn!!!)...hehehe....harapan la...msk la sndr cik ain oi...xde nye ade bibik nk tlg msk kn utk hang...


npe la diorg suke wat test time cuti eh...weekend kn ari utk bergumbira...tgk wyg...karok...window shopping..hek3....adeh...ni ahad pon ade test account...esok test audit n strategic management...zzzzz....all bout the theoriesssssss...adeh


ok...back to lapo td...so nk msk pe arini...ak da kua siap2 ayam n udang dlm peti ais tu...krg nk msk x de la beku sgt...ngeh3...so kt akan msk tomyam arini...campak je semua bhn...hahaha...nk cpt la ktkn...so jap lg akan bermula sesi tung tang2 kt dapo...:D





p/s : as i wish...hahaha...harapan lg la kn..

Monday, October 24, 2011

Sunday, October 23, 2011

:(

sye demam...


lps tu ade 4 test mggu ni...


cmne nk study ni...sob3


bce buku je rse nk tdo...


uwaaaaaaaaaaaa...


kwn2...doakan sye cpt sembuh :(

Sunday, October 16, 2011

photography time-PART 8

memandangkan sem ni sem terakhir kt KBM (Kampus Bandar Melaka), so classmate decide nk tgkp gambar utk wat kenangan...

tp yg dlm blog ni bkn yg da formal one...ni pic ktorg amek saje2 b4 tggu amek yg btol2...tu yg muke semua x bole bla :D





my best partner :)



ape yg korg nmpk? hihihihi

Saturday, October 15, 2011

KECEWA?

:: kalau kita diKECEWAkan apa yang kita buat ? ::
♥ mestilah MENANGIS dan TERKILAN

:: sebab ?? ::
♥ tak SANGKA orang sanggup buat kita macam tu

:: dan lepas tu kita BUAT APA ? ::
♥ tak nak PERCAYA pada dia lagi !

:: macam tu ke ? ::
♥ mestilah

:: TIDAK RASA ke KECEWA itu satu HADIAH dari ALLAH SWT ??? ::

sebab ?

♥ dari kerana sebab KECEWA ALLAH SWT mengajar kita LEBIH bersikap BERHATI -HATI DAN JANGAN terlalu mengharap pada MakhlukNya , INDAHKAN ?

♥ JADI jangan sedih sangat , INGAT kita ada ALLAH SWT yang SENTIASA bahagiakan kita

insyaAllah ◕‿♥
cpy from someone ;)

hik3

Percayakah anda?..Wanita mengelipkan mata dua kali lebih kerap daripada


lelaki dan jantung wanita juga berdegup lebih laju berbanding jantung


lelaki. Tapi percayakah juga anda bahawa, lelaki yang ada dua mata air,


jantung mereka juga berdegup dengan lebih laju jika diketahui oleh isteri.





ayookkk! :D

Friday, October 14, 2011

pray =)

Ya Allah...
sungguh aku hambaMU yg lemah...
sungguh aku tahu ENGKAU sedang mengujiku...
namun sungguh hati ini terlalu rapuh saat ini...

Kuatkanlah imanku..dan
Pinjamkanlah sedikit kekuatanMU untukku
agar sisa2 tabah yg berbaki
Mampu menyelamatkan aku dr tewas dgn ujian dunia, lantas menjadi manusia yg berputus asa...

amin ya Rabbal Alamin

Wednesday, October 12, 2011

RENUNG2 KAN =)

Suami, kalau tak mampu menjadi imam, isteri dibolehkan untuk minta diceraikan. Isteri, kalau tak reti memasak, menjahit mahupun mengemas, suami haram menceraikannya!


SELAMAT BERAMAL...HIHI

bertreament di DR AZIMUTH =)

salam semua...:)

entry ni br nk update...tp pg dr azimuth ni da lme...1hb ritu...ari sabtu...


mcm mne ak bole pg dr azimuth ni....ceteka2...


actually ak bli kt milkadeal.....aa....mmg berbaloi...tp deals ni da tamat...


so, ape je yg ak dpt buat dkt dr azimuth ni...ak dpt wat mcm2...bes giler..dpt wat facial treatment with laser...sauna( yg ni ak x nk da wat...rse mcm msk dlm oven), last skali foot detox..


yg foot detox ni...ak mmg kronik giler kot...toksin yg kuar dr kaki ak ni gelap kot keladak dia...based on info yg dia bg...kalo kaler gelap mcm ak ni slalu org smoke je ade toksin mcm tu...hahahaha...nk ckp ak smoke la tu...suke ati je...ni mksd nye ak ni sng hirup habuk( aik! mcm hirup air teh plak)..hahahaa...x cye ke ak pny gelap? meh tgk cni.......




dasyat x?...dr side cni plak



ish3...trok kn...ape bnde la ak mkn smpi toksin ak mcm ni...sbb ak pg ngn kwn ak...kwn ak xde la smpi trok mcm ak...jom tgk kwn ak pny




haaaa...jauh beza kan...ish3...


tp xpe...nnt ade duit lbey ak nk wat lg...mmg ok la pg dr azimuth ni..lps tu ktorg pg mne plak...ktorg pg.....



dpt teka x?...iceroom...nyum3...elok la tuh...buang toksin pastu tmbh toksin blek.. ;p


ktorg order....mango ape ntah...tp ak sukeeeeeee!!!



sedap2!!!



ni pon sdp jgk ke?...hehehehhe



ni ak g iceroom kt gmbk...nnt cuti bole la pg sne...thanx pikok teman ak the whole day

p/s : ak tgk pic ni rse nk blek gmbk plak...huhuhu

Tuesday, October 11, 2011

istimewanye kaum HAWA

Mengapa wanita sering menangis?


Jwbnya: Kerana wanita itu unik.

Aku ciptakan ia sbg makhluk istimewa,

KU kuatkan bahunya utk menjaga anak2nya,

KU lembutkan hatinya utk memberi rasa aman,
'
KU kuatkan rahimnya utk menyimpan benih manusia,

KU teguhkan peribadinya utk terus berjuang saat yg lain menyerah,

KU beri dia naluri utk mencintai anak2 dlm keadaan apapun,

KU kuatkan batinnya utk ttp menyayangi walau dikhianati oleh teman,walau disakiti oleh orang" yang ia sayangi

Wanita mahluk kuat, tapi jika satu saat dia menangis itu kerana KU beri dia air mata utk membasuh luka batin dan memberi kekuatan baru.


p/s : ya Allah ya Rabbi...padamu ak memohon

=)

♥ kenape ALLAH temukan kita dengan org y salah ♥

Memang sakit bila cinta yg kita dambakan selama ini tak dihargai oleh insan yg bernama kekasih,apatah lagi kita dibuang begitu saja... tapi,itulah juga petanda terbaik untuk diri dan kehidupan kita pada masa akan datang.


1. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya apabila kita bertemu jodoh yg sebenar,masih ada rasa syukur kita pada ketentuanNYA.


2. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita dapat menjadi penilai yg baik.


3. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita sedar bahawa kita hanyalah makhluk yg sentiasa mengharapkan pertolongan ALLAH.


4. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita dapat KASIH SAYANG YANG TERBAIK,KHAS UNTUK DIRI KITA.


5. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita sedar bahawa ALLAH MAHA PEMURAH & PENYAYANG kerana mengingatkan kita bahawa dia bukanlah pilihan yg hebat untuk kita dan kehidupan kita pada masa depan...


6. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita dapat mengutip pengalaman yg tak semua orang berpeluang untuk mengalaminya.


7. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita jadi MANUSIA YG HEBAT JIWANYA.


8. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita lebih faham bahawa CINTA YG TERBAIK HANYA ADA BERSAMA ALLAH.


9. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita LEBIH MENGENALI KEHIDUPAN YG TAK SELAMANYA KEKAL.


Wahai sahabat yg kecewa,menderita dan sengsara kerana cinta, fahamilah bahawa kehidupan kita makin sampai ke penghujungnya.


Hari esok pun kita sendiri tak pasti samada menjadi milik kita. Gapailah keredhaan ALLAH dengan melaksanakan suruhanNYA, dan meninggalkan laranganNYA..


PERCAYALAH sesungguhnya ALLAH malu untuk menolak permintaan hambaNYA yg menadah tangan meminta dengan penuh pengharapan HANYA kepadaNYA..


~ALLAH knows BESt!~♥

p/s : thanx kakak2 teja yg sgt memahami...luv u all damn much! rindu juta2 lemon :(

Saturday, October 08, 2011

^-^

Bila kita memang dijodohkan, apapun halangannya kita pasti akan disatukan dlm pernikahan. namun bila 

memang kita tidak dijodohkan, apapun usaha pastikan tiada hasilnya. ya ALLAH, ajarkan kami mencintai 

dgn sederhana, ajarkan kami agar lebih pandai memendam cinta, ajarkan kami untuk lebih mencintai-Mu dan 

kekasih-Mu. ya ALLAH, jagalah kami dari dosa dunia, jagalah dia dari dosa cinta, aku mencintainya 

kerana-Mu, aku pun rela melepaskannya apabila Engkau kehendaki dan gantikanlah yg terbaik menurut kehendak Engkau ya ALLAH..

Rossa - Hati Yang Kau Sakiti (Super HQ Audio/Video)




p/s : kt hanya merancang...tapi sebaik2 perancangan itu dtg dr Allah. andai itu takdir nye...ak redha..bercinta x semestinye memiliki...andai perpisahan itu lbey baik...anggap la perpisahan itu sebagai anugerah yg x ternilai.