Klik!!!

Saturday, October 08, 2011

^-^

Bila kita memang dijodohkan, apapun halangannya kita pasti akan disatukan dlm pernikahan. namun bila 

memang kita tidak dijodohkan, apapun usaha pastikan tiada hasilnya. ya ALLAH, ajarkan kami mencintai 

dgn sederhana, ajarkan kami agar lebih pandai memendam cinta, ajarkan kami untuk lebih mencintai-Mu dan 

kekasih-Mu. ya ALLAH, jagalah kami dari dosa dunia, jagalah dia dari dosa cinta, aku mencintainya 

kerana-Mu, aku pun rela melepaskannya apabila Engkau kehendaki dan gantikanlah yg terbaik menurut kehendak Engkau ya ALLAH..

2 comments:

Anonymous said...

amboi..ayat-ayat kiciwa yea..sabar ye syg, kalau ada jodoh tak kemana.. kalau tak de jodoh tinggal kan aje..biar dia..lupakan dia..hehe (senang je ckp kan)

ainipin said...

hahahaha...ni msti kak ida..xpe...bia la xde cinta dr lelaki...kasih syg dr kawan2 n famili jgk yg plg berharge =)