Klik!!!

Sunday, March 18, 2012

Jason Mraz - I Won't Give Up [Official Music Video]

                                            


Hmmmm ... Hmmmm ... Hmmmm ... Hmmm ...

When I look into your eyes
It's like watching the night sky
Or a beautiful sunrise
There's so much they hold
And just like them old stars
I see that you've come so far
To be right where you are
How old is your soul?

I won't give up on us
Even if the skies get rough
I'm giving you all my love
I'm still looking up

And when you're needing your space
To do some navigating
I'll be here patiently waiting
To see what you find

'Cause even the stars they burn
Some even fall to the earth
We've got a lot to learn
God knows we're worth it
No, I won't give up

I don't wanna be someone who walks away so easily
I'm here to stay and make the difference that I can make
Our differences they do a lot to teach us how to use
The tools and gifts we got yeah, we got a lot at stake
And in the end, you're still my friend at least we did intend
For us to work we didn't break, we didn't burn
We had to learn how to bend without the world caving in
I had to learn what I've got, and what I'm not
And who I am

I won't give up on us
Even if the skies get rough
I'm giving you all my love
I'm still looking up
Still looking up.

I won't give up on us (no I'm not giving up)
God knows I'm tough, he knows (I am tough, I am loved)
We've got a lot to learn (we're alive, we are loved)
God knows we're worth it (and we're worth it)

I won't give up on us
Even if the skies get rough
I'm giving you all my love
I'm still looking up

Sunday, March 04, 2012

Alhamdulillah :)

akhirnye...kursus kawen tamat dgn jayanya...yeah!!!


sijil bole amek khamis ni...tp kje la plak...mybe pg weekend kot..x pon suh cik abg amek kn...so pic of the day...





beza btol muka ak dgn dia...dr jauh da nmpk lebor muke den...hahaha...xpelah.....kak fasha ni mmg nice..friendly...n ak rse kagum bile dia bole masuk dgn ak yg x berape nk retis ni...

kalo korg perasan...pic2 yg msk blog2 gosip cite pasal diorg g kursus kawen ni...semua ak yg tgkp...hahaha...btol la org ckp...fasha sanda ni mnje...manje mcm mne...itu rahsia...keh3


p/s : next step? :)

Saturday, March 03, 2012

kursus2...:D

assalamualaikum readers :)


weekend kali ini...dipenuhi dgn aktiviti berpekdah...sabtu n ahad ak g kursus kawen...so byk la input2 yg ak dpt...

ak kursus kt mahligai firdaus di setiawangsa...MasyaAllah...sgt2 la bes! tp kalo bes mcm mne pon...x dipraktikkan ape yg ustaz n ustazah ajar...x gne jgk kn? :)

so, mcm bese...kt akan dpt kwn br bile g kursus2 ni..n alhamdulillah...rmi jgk yg ak smpt berkenal2 kenalan...



haaa...doakan kami taw...semoga semuanya dipermudahkan...cik fasha pon x lme da nk naik pelamin...bln april ni je :) seronok dok sebelah cik fasha sepanjang kursus td...gelak memanjang...